Customer Support Manager (Spanish, кіберспорт) - Львов, Львовская область - вакансия 1108490

EvoPlay

Дата: 07.05.2022

Город: Львов, Львовская область

Сфера деятельности: Программисты, ИТ, телеком

Текст вакансии:

Наш ідеальний співробітник: Любить грати в популярні комп’ютерні ігри (наприклад Dota2, CS:GO та інші), а також хоче розвиватися і не стояти на місці. Вимоги: Знання iспанської мови (вище середнього). Знання ПК лише на рівні впевненого користувача. Уміння працювати з великими обсягами інформації та готовність навчатися; Комунікабельність; Посидючість. Обов’язки: Взаємодія з користувачами: надання кваліфіковано-консультаційної допомоги з технічної та фінансової частини продуктів із використанням каналів комунікації: онлайн чат, телефон. Взаємодія з іншими департаментами компанії: передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів та отримання зворотного зв’язку з метою подальшого інформування користувачів; інформування про виявлені проблеми або помилки на ресурсах, що підтримуються. Пропонуємо зараз: L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів; Програма ротації; Self-learning бібліотека, доступ до платних курсів; Стабільні виплати заробітної плати; Дисконтна програма Evoplay; Позмінний графік роботи: 2/2/2. 2 денні зміни (7:00 -19:00), 2 вихідні, 2 нічні зміни (7−19:00); Групові обговорення та індивідуальні сесії з корпоративним психологом. Надсилай резюме, ми чекаємо на тебе у своїй команді!



Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.