Адміністратор офісу, помічник керівника - Ужгород, Закарпатская область - вакансия 869379

Термал Фюрдо, ТОВ

Дата: 13.01.2021

Город: Ужгород, Закарпатская область

Сфера деятельности: Секретариат и АХО

Зарплата: 15000 грн / месяц

Текст вакансии:

Вимоги:

- презентабельна зовнішність;

- бажане володіння мовами (англійська, угорська);

- хороші навики користування ПК, зокрема World, Microsoft Excel, комунікабельність;

- стресостійкість;

- досвід роботи на посадах офіс-менеджера, адміністратора офісу, асистента керівника та схожих не менше 1 року;

- організаторські та аналітичні здібності;

- відповідальна, комунікабельна особа, з бажанням кар'єрного росту та вмінням працювати на результат.

Обов«язки:

- організація зустрічей, співбесід;

- організація роботи та налагодження контактів між комплексом та бек-офісом;

- ведення переговорів та переписки, документації;

- складння, облік і здійснення контролю виконання наказів, розпоряджень керівника;

- здійснення збору матеріалів та інформації для керівника;

- організація життєдіяльності офісу;

- прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти, володіння оргтехнікою;

- реєстрація вхідної / вихідної документації, підготовка документів на підпис керівнику.

Умови роботи: Робота в офісі з 8:30 до 17:30. Відрядження в м.Берегово.
Чекаємо на ваші резюме за електронним адресом: [откликнуться]




Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.




Ищете удаленную работу? Множество вакансий и возможность размещения резюме на сайте Работа Дома!