Текст вакансии:
Вимоги:
- презентабельна зовнішність;
- бажане володіння мовами (англійська, угорська);
- хороші навики користування ПК, зокрема World, Microsoft Excel, комунікабельність;
- стресостійкість;
- досвід роботи на посадах офіс-менеджера, адміністратора офісу, асистента керівника та схожих не менше 1 року;
- організаторські та аналітичні здібності;
- відповідальна, комунікабельна особа, з бажанням кар'єрного росту та вмінням працювати на результат.
Обов«язки:
- організація зустрічей, співбесід;
- організація роботи та налагодження контактів між комплексом та бек-офісом;
- ведення переговорів та переписки, документації;
- складння, облік і здійснення контролю виконання наказів, розпоряджень керівника;
- здійснення збору матеріалів та інформації для керівника;
- організація життєдіяльності офісу;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти, володіння оргтехнікою;
- реєстрація вхідної / вихідної документації, підготовка документів на підпис керівнику.
Умови роботи: Робота в офісі з 8:30 до 17:30. Відрядження в м.Берегово.
Чекаємо на ваші резюме за електронним адресом: [откликнуться]
Контактные данные:
Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.
Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.