Текст вакансии:
Вимоги: Знання 1С7.7, 8.2, Medoc, Exel та Word, середня професійна або вища освіта .
Умови роботи: офіс, м. Берестейська
Обов’язки:
- Проведення прихідних первинних документів в 1С, паперових та електронних. Вчасне підписання електронних прихідних документів в Медку. Виписка довіренностей на отримання товару, листи постачальникам .
- Внесення в 1С8.2 вхідних податкових накладних з Медка (є автоматична обробка для перетягування), звірка з кабінетом платника податків щодо наявності всіх вхідних податкових накладних в Медку та 1С.
- Авансові звіти: Обробка документів по відрядженням та чеків
- Обробка путьових листів (5 машин): Разрахунок та списання ГСМ за нормами (запрограмовано в файле Exel, треба вносити дані з путьових), визначення понаднормового використання ГСМ. Складання бухдовідки на понаднормове використання. Поповнення паливних карт водіям. Звірка заправок по даним АЗС з чеками, наданими водіями.
- Щоквартальна або щомісячна (взалежності від інтенсивності документообігу) звірка з постачальниками.
- Архивація закритих періодів в частині прихідних документів:перевірка за реєстрами наявності вхідних документів, збір відсутніх .
- Кадри: Усі накази по підприємству, табелі робочого часу, оформлення прийому й звільнення робітників.
- Взаїмодія з постачальниками.
- Ми шукаємо добросовісну, уважну, самостійну людину, яка готова навчатися й розвиватися в професійонаму плані, можна студента останнього курсу за фахом Бухоблік й аудит.
- Знання програми 1С, вміння правильно заповнювати первинні бухгалтерськи документи, розуміння бухгалтерского документообігу є обов’язковим.
Контактные данные:
Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.
Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.