Бухгалтер (нарахування заробітної плати, кадровий облік) - Киев - вакансия 1083342

ТОВ «БДО Центерс».

Дата: 14.01.2022

Город: Киев

Сфера деятельности: Бухгалтерия и финансы

Текст вакансии:

ТОВ «БДО ЦЕНТЕРС» — представництво всесвітньо видомої консалтингової компанії BDO (bdo.de) із штаб-квартирою в Німеччині, запрошує на роботу Бухгалтера на ділянку нарахування заробітної плати та кадрового обліку Посада передбачає: Розрахунок та нарахування заробітної плати (штат 120 Працівників) Ведення кадрового обліку в повному обсязі Основне завдання посади: Відповідати за ділянку нарахування заробітної плати, в т.ч. корегувати за необхідністю Вести кадровий облік на Підприємстві в повному обсязі Займатися оптимізацією та регламентацією процесів Консультувати персонал, відповідати на запити Обов’язки: 1. Розрахунок та нарахування заробітної плати Організація системи оплати праці на Підприємстві відповідно з нормами законодавства; Здійснення моніторингу змін законодавства щодо розрахунків з оплати праці; Розрахунок, нарахування та виплата заробітної плати працівникам підприємства (штат близько 120 працівників); Проведення обов’язкових утримань, а також утримання за виконавчими листами; Розрахунок лікарняних листків, відпусток, компенсації за невикористану відпустку, оплати довідок щодо збереження середнього заробітку; Оформлення та видача довідок про доходи; Консультація працівників стосовно нарахованої заробітної плати та утримань з неї; Подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів до ФСС; Формування та подача звітності по заробітній платі у державні органи (1-ПВ, Дод. 4, звіт до ФСС, 1-ДФ, звіт по аліментам); Контроль нарахувань заробітної платні та податків по рахунках 661, 663, 651, 641, 642, 685. Закриття періоду та віднесення на відповідні рахунки бухгалтерського обліку витрати на заробітну плату персоналу; 2. Кадровий облік в повному обсязі. Проводити облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу. Формування і ведення особові справи працівників, внесення змін, пов’язаних із трудовою діяльністю. Вимоги: Досвід роботи від 3-х років, Знання КЗпП на дуже гарному рівні Знання та досвід в 1С ЗУП, 1С УТП Чому з нами добре працювати: Прозора та повністю офіційна заробітна плата Своєчасна виплата (ви про це подбаєте:)) Повний соц пакет та страхова програма Додаткові дні відпустки — загалом 28 кд на рік Комфортний та обладнаний офіс в центрі (3 хвилини від М Контрактова) Надійність та стабільність для всіх Працівників, гарантована Дружній молодий колектив та про-європейські цінності Солодощі, смачний кофе Подарунки на свята, святкові заходи Курси німецької мови для вашого подальшого саморозвитку та виходу на новий рівень Якщо ви відчули, що ця посада саме для вас — швидше направляйте резюме. У нас дуже стислі строки для закриття вакансії, тому не зволікайте! З повагою, ТОВ «БДО ЦЕНТЕРС»



Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.




Ищете удаленную работу? Множество вакансий и возможность размещения резюме на сайте Работа Дома!