Фахівець із впровадження CRM-системи (Zoho) - Киев - вакансия 1131793

ЕЙ.ЕЙ.ЕС.ЕН. Трейдінг енд коммерс ЛТД, представництво

Дата: 05.08.2022

Город: Киев

Сфера деятельности: Программисты, ИТ, телеком

Зарплата: 25000 грн / месяц

Текст вакансии:

We are an international wholesale company, working in this industry for 10+ years, having a team of 15people worldwide. We organize processes, so we can make a profit by being more efficient in shipping, logistics, and timing to get the best market prices for our products.
Наразі ми шукаємо фахівця з впровадження CRM:
Вашими функціональними обов’язками, як частини компанії, будуть:
Перенесення усіх процесів з продажу та маркетингу з поточної CRM (AMOCRM) в ZOHO;
Налаштування / розробка функцій у ZOHO на основі збору функціональних вимог замовника в особі суміжних відділів (продажу, маркетингу, техпідтримки);
Налаштування бізнес-процесів для автоматизації роботи відділу продажу та маркетингу;
Створення інструкцій та навчання співробітників.
Що ми пропонуємо:

- Повна зайнятість, з понеділка по п’ятницю, 8.00 — 17.00;


- Зручний офіс в 2-х хвилинах від м.Лівобережна;


- Офіційне працевлаштування після випробувального терміну (2 тижні);


- Постійне навчання з першого дня роботи;


- Місце з дружньою атмосферою, де Ви зможете повністю розкрити свій потенціал і розвивати свою кар'єру;


- Щорічна відпустка — 24 дні;


- Медичне страхування після 1-го року роботи;


- Досвід роботи в дійсно міжнародному середовищі.

Що ми очікуємо від Вас:

- Досвід налаштування/програмування/інтеграції CRM (Бітрікс24, Мегаплан, amoCRM, HubSpot, ZOHO або ін.);


- Знання мов програмування для виконання завдань;


- Знання та розуміння бізнес-процесів компанії;


- Досвід роботи з Zoho, Amocrm буде перевагою;


- Висока працездатність та націленість на результат;


- Знання системи ОС Windows (як серверної, так і користувача) на рівні адміністратора;


- Знання принципів роботи комп’ютерних мереж;


- Знання MacOS X (на рівні користувача) буде перевагою;


- Знання англійської мови — від В1 (письмово та усно), інші мови — буде перевагою;


- Підтверджений досвід роботи не менше 1 року;


- Уважність до деталей та націленість на результат;


- Високий рівень комунікабельних здібностей, організаторські навички, самостійність та відповідальність;


- Вміння інтерпретувати дані.

P.S. Шановний кандидате, просимо звернути увагу: віддаленої зайнятості дана позиція не передбачає.




Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.