Текст вакансии:
Вимоги:
- Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст);
- Стаж роботи за професією бухгалтера в бюджетній сфері — не менше 2 років;
- Навички роботи на комп’ютері, достатні для оформлення текстових документів, таблиць, використання мережі Інтернет;
- Навички користування електронно-обчислювальною та іншою оргтехнікою, відповідним програмним забезпеченням (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; 1С:Бухгалтерія 7.7, M.E.Doc, СДО «Клієнт казначейства — Казначейство»)
- Вільне володіння державною мовою;
- Спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
- Аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
- Порядність, відповідальність, доброчесність, стресостійкість, здатність до навчання, вміння виділяти головне.
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України.
- 5-денний робочий тиждень.
- Комфортні умови праці.
- Щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 к.д. та додаткова відпустка тривалістю 7 к.д.
- Виплата матеріальної допомоги на оздоровлення у розмірі окладу один раз на рік.
Обов’язки:
- Ведення бухгалтерського обліку (облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, доходів та витрат), забезпечує здійснення розрахунків за зобов’язаннями, зокрема за результатами господарсько-фінансової діяльності підприємства.
- Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операції, пов’язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.
- Здійснення прийому і контролю первинної документації бухгалтерського обліку і її підготовка до рахункової обробки.
- Здійснення нарахування заробітної плати, індексації, надбавок, компенсацій, премій, виплат за листками непрацездатності, податків, внесків до відповідних фондів, інших виплат і платежів.
- Складання бюджетної та фінансової звітності, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
- Забезпечення підготовки бухгалтерських документів для передачі до архіву та контроль за їх схоронністю протягом встановленого терміну.
- Участь у проведенні інвентаризації коштів та товарно-матеріальних цінностей, інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства.
- Участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни і раціональне використання ресурсів.
Для заміщення вакантної посади претендентам необхідно надіслати резюме на електронну адресу: [откликнуться]
В резюме слід обов’язково зазначити освіту, стаж роботи, попередні місця роботи та телефон для зв’язку.
Надсилаючи резюме претендент дає згоду на обробку персональних даних.
Контактные данные:
Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.
Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.