Керівник front-office - Киев - вакансия 789097

Premier Property Management

Дата: 01.07.2020

Город: Киев

Сфера деятельности: Недвижимость

Текст вакансии:

У зв'язку з відкриттям 3ї секції та розширенням штату, житловий комплекс преміум класу Obolon Residences (м.Мінська) відкриває вакансію Front-office Manager (Керівник консьєрж-сервісу).
 
Чим ми займаємось?
Вже протягом 5 років ми піклуємося про комфорт та надання преміум сервісу жителям комплексу.
 
Два напрями роботи майбутнього менеджера: клієнт-сервіс на всіх етапах та розвиток консьєрж-сервісу. Наразі 8 підлеглих, з осені - 12 підлеглих.
 
На даній посаді ви будете:
- спілкуватись з жителями з приводу проживання у комплексі, договорів, додаткових послуг, тарифів, скарг та іншого через пошту, вайбер/месенджери, телефон та при зустрічі;
- щоденно працювати з командою консьєржів та підвищувати рівень сервісу;
- допомагати в підборі персоналу та проведенні навчання;
- щомісячно оцінювати персонал консьєрж-сервісу;
- розробляти стандарти роботи, процедури та чек-листи для служби;
- підвищувати продажі додаткових послуг жителям;
- працювати з постачальниками та партнерами.
- працювати з документами - аналітика скарг, чек-листи, оцінка персоналу та інше.
 
Що ми пропонуємо:
- можливістьорганізувати роботу служби з «0»;
- офіційнузаробітну плату + % від проданих та виконаних додаткових послуг;
- комфортний сучасний офіс у центрі міста;
- адаптацію на новому місці та наставника;
 
Необхідні навички та досвід:
- ваш досвід клієнтського сервісу або роботи на front line;
- робота З командою та робота В команді (ви будете безпосереднім керівником команди консьєржів: постановка задач, контроль, навчання, зворотній зв'язок, вирішення всіх питань всередині колективу. Вашим безпосереднім керівником буде директор Сервісної компанії);
- управління конфліктами (робота з жителями, їх скаргами, зверненнями; вирішення конкретних проблем жителів);
- розуміння вагомості СЕРВІСУ та HOSPITALITY;
- любити людей (без цього нічго не вийде :) ;
- знання продукту - що можна пропонувати жителям як послуги консьєрж-сервісу та як це просувати і заробляти на цьому;
- впровадження стандартів сервісу (процедура роботи - навчання - контроль - результат).
 
Телефонуйте, відправляйте резюме, пишіть у мессенджери!





Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.

Похожие вакансии