Керівник служби технічної підтримки - Киев - вакансия 759155

Дата: 17.01.2020

Город: Киев

Сфера деятельности: Программисты, ИТ, телеком

Текст вакансии:


Обов'язки:
- Розробка, опис, впровадження та контроль процесів технічної підтримки;
- Контроль дотримання SLA, вирішення конфліктних ситуацій;
- Розв'язання завдач відділу Технічної підтримки;
- Проведення співбесід на посаду «Системний адміністратор служби технічної підтримки»; контроль проходження співробітником випробувального терміну;
- Розробка та контроль системи мотивації роботи відділу; організація зібрань для обговорення ситуації у відділі.

Вимоги до кандидата:
- Вища технічна освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді або на посаді заступника начальника служби технічної підтримки (від 10 підлеглих) не менше 3 років;
- Чудове знання методології роботи технічної підтримки, ITIL;
- Досвід організації та керування службами підтримки;
- Англійська мова intermediate/upper-intermediate буде «плюсом» для кандидата;
- Перевагою для кандидата буде: проходження навчання та наявність сертифікатів з ITIL, досвід розгортання серверів Windows/Linux на різноманітних гіпервізорах, досвід роботи з системами віртуалізації, глибоке розуміння/практичний досвід системного адміністрування серверів Windows/Linux.

Умови:
- Графік роботи 5/2.
- Своєчасна виплата заробітної платні, розмір якої визначається за результатами співбесіди.
- Оплачувана відпустка 24 календарних дні.
- Комфортний офіс неподалік від метро.
- Чай, кава.





Контактные данные:

Эта вакансия перенесена в архив и доступна только в информационных целях

Похожие вакансии