Менеджер-оператор з обробки замовлень - Тернополь, Тернопольская область - вакансия 1113762

Экопринт, ПП, ООО

Дата: 22.06.2022

Город: Тернополь, Тернопольская область

Сфера деятельности: Продажи и оптовая торговля

Зарплата: 9000 грн / месяц

Текст вакансии:

ІНВЕСТПАК лідер у сфері виробництва пакувальних матеріалів запрошує до своєї команди кандидатів на посаду «Менеджер-оператор з обробки замовлень»
Наші сайти: www.investpack.com.ua — весь асортимент,
www.papalogo.com.ua — скотч з логотипом
Функціональні обов’язки:

- робота з існуючими клієнтами,

- ведення обліку замовлень в 1С УПП,

- пошук та залучення нових клієнтів, проведення переговорів, договірна робота, робота з дебіторською заборгованістю;

- виконання плану продаж, збільшення клієнтської бази;

Вимоги:

- вища освіта;

- досвід роботи у продажах на посаді меенеджера з продаж, територіального або регіонального менеджера у великих компаніях FMCG, B2B від 2-х років, бажано у непродовольчій групі товарів;

- знання польскої мови на базовому рівні — вітається;

- успішний досвід особистих продажів та навички ведення переговорів;

- впевнені знання у сфері продажу;

- високий рівень самоорганізації;

- сильні лідерські та комунікативні навички;

- впевнене володіння ПК Office,1C 8.3 — обов’язково;

Компанія пропонує:

- Конкурентоспроможний рівень виплати праці: на випробувалиний термін 1 місяць — 9 000,00 грн. (після випробувального терміну ставка + % від продажу),

- корпоративний мобільний зв’язок,

- соціальні гарантії відповідно до КЗпП,

- можливість професійного та кар'єрного росту.

Якщо Вас зацікавила дана вакансія надсилайте резюме із зазначенням вакансії на e-mail: [откликнуться]
Контактний телефон: +380 676 184 028, +380 958 962 398 Світлана.
Телефонувати з приводу роботи — з понеділка по п’ятницю з 09−00 до 17−00.




Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.