менеджер по работе с клиентами - Кривой Рог, Днепропетровская область - резюме 3549


Анна Полищук

Дата: 16.07.2019

Город: Кривой Рог, Днепропетровская область

Сфера деятельности: Маркетинг, реклама, PR

Желаемая зарплата: 4300 грн / месяц

Тип занятости: Постоянная

Опыт работы (лет): 2

Образование: Высшее

Текст резюме:

Поліщук Анна Сергіївна

Дата народження: 18 вересня 1989 року

Місце проживання: місто Кривий Ріг

Контактна інформація:
Телефон: +38(067)798-64-00
Електронна пошта: : annaspolistchuk@gmail.com

Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді менеджера з продажу.

Освіта:

Вересень 2007 р – липень 2013 р. . Криворізький національний університет (КПІ), факультет природничий, спеціальність - еколог «охорона навколишнього середовища», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:

вересень 2017 р. – жовтень 2017 р. Онлайн-курси в сфері маркетингу і менеджменту
листопад 2017 р. – грудень 2017 р. Онлайн-курси по арбітражному трафіку

Досвід роботи:

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ

З березня по жовтень 2018 року, ТОВ «Кодерлайн Україна»

Функціональні обов’язки:
1. Консультування клієнтів щодо програмного продукту 1С
2. Ведення клієнтів в програмі 1C: CRM і 1С:Документообіг
4. Активне залучення до співпраці нових клієнтів, робота з клієнтською базою
5. Взаємодія з замовниками - з'ясування потреб, цілей бізнесу і поточних завдань, формування комерційних пропозицій, призначення зустрічей
6. Висновок нових договорів і вибудовування довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтами

Професійні досягнення в компанії ТОВ «Кодерлайн Україна»:

• отримання сертифікат з питань продажів програм «1С:Підприємство 8» для госпрозрахункових організацій
• здача 2-ох заліків на теми :
1. Проходження секретаря
2. Робота з запереченнями




Ключові знання і навички:

• Досвід пошуку та залучення клієнтів;
• Знання технологій продажів, вміння вести переговори;
• Навички активних / прямих продажів;
• Навички планування продажів;
• Навички роботи з запереченнями;
• Навички складання комерційних пропозицій;
• Навички телефонних продажів;
• Навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
• знання офісних програм: MS Word, Excel і Internet;
• здатність переконувати;
• вміння спілкуватися з людьми;
• вміння працювати в команді;
• вміння планувати і організовувати свій робочий день;
• холодні дзвінки (пошук і утримання клієнта).

Особисті якості:

1. Цілеспрямованість.
2. Готовність відстоювати свої ідеї.
3. Акуратність.
4. Дисциплінованість.
5. Громадянська сміливість.
6. Дипломатичність.
7. Порядність.
8. Висока працездатність.






Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные резюме, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.



Похожие резюме