Текст вакансии:
Компанія «Фенікс Агро» запрошує у свою команду «Менеджера з продажу сирих кормів»
Обов’язки
- Моніторинг та аналітика ринку
- Проведення перемовин з клієнтами на всіх рівнях (відрядження та особисті зустрічі)
- Заключення договорів та супровід угод
- Контроль та забезпечення коректного документообігу
- Розширення та аналіз клієнтської бази покупців
- Повний супровід існуючої бази клієнтів
- Забезпечення безперебійного продажу сировини з заявлених заводів
- Виконання планових показників
- Формування стратегії розвитку направлення
- Контроль дебіторської заборгованості
- Продуктивна та оперативна взаємодія між службами всередині компанії
- Глибоке планування діяльності
Вимоги:
- Вища освіта
- Успішний комерційний досвід роботи (в сфері АПК буде перевагою)
- Досвід роботи з документообігом та укладання угод
- Впевнений користувач ПК (MS Office, 1C, CRM)
- Наявність водійських прав кат. В
Особисті якості:
- Системне миcлення, аналітичний склад розуму
- Хороші комунікативні навики
- Відповідальність, націленість на результат
- Ініціативність, активність
- Стресостійкість
- Вміння працювати в команді.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування
- Сучасний комфортабельний офіс
- Соціальні гарантії відповідно до законодавства України
- Повне технічне забезпечення (корпоративний мобільний зв’язок, робочий ноутбук, службовий автомобіль)
- Конкурентний рівень заробітньої плати, прозора ситстема мотивації
- Внутрішньокорпоративні тренінги по продуктах і бізнес-процесах компанії та програма адаптації
- Робочий день з 8:00 до 17:00, субота, неділя — вихідні
- Робота в стабільній компанії з 12-ти річним досвідом роботи на ринку
- Молодий та дружній колектив професіоналів.
Якщо Ваші навики відповідають нашим критеріям — надсилайте своє резюме або залишайте відгук, і ми обов«язково з Вами зв»яжемось.
Контактные данные:
Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.
Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.