Текст вакансии:
Компанія
Колумбус — провідний провайдер телекомунікацій, яка невпинно вдосконалюється та розвивається вже більше 25 років,
запрошує у свою дружню команду — супервайзера call-центру.
Основні обов’язки:
- Моніторинг та оцінка дзвінків з метою поліпшення показників;
- Контроль роботи працівників, оперативна допомога операторам під час робочого процесу;
- Виконувати план досягнення цілей;
- Моніторинг завантаженості лінії, прослуховування та оцінка розмов з метою поліпшення якості;
- Проведення регулярних демо-столів та зборів; надання зворотного зв’язку операторам своєї групи;
- Побудова ефективного графіку роботи операторів.
Ми пропонуємо:
- динамічну, цікаву роботу з можливістю самореалізації;
- роботу у компанії, яка є на сьогодні інтернет-провайдером № 1 на ринку телекомунікаційних послуг;
- відвідування тренінгів для професійного та особистісного розвитку;
- офіс із зручним розташуванням у центрі міста ;
- молодий, дружний колектив, корпоративні свята та заходи;
- безкоштовні послуги інтернет та телебачення для дому;
- вчасну та гідну оплату праці ;
- офіційне працевлаштування.
Навички, які будуть перевагою:
- досвід роботи у сфері телекомунікацій (на аналогічній посаді не менше року);
- вища освіта;
- грамотна усна і письмова мова;
- досвід роботи у контакт-центрі;
- високі комунікативні здібності;
- системність в роботі, вміння працювати в режимі багатозадачності.
- націленість на результат і бажання розвиватися;
- вміння формувати звітність в Microsoft Excel;
- відповідальність, хороші управлінські та організаційні навички, а також вміння аналізувати і систематизувати інформацію.
Надсилайте, будь ласка, своє резюме на пошту: [откликнуться] або телефонуйте за номером 067352 81 07
Контактные данные:
Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.
Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.