Заст. начальника відділу метод. та орган. роботи з обслуг. громадян - Запорожье, Запорожская область - вакансия 1131698

Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області

Дата: 05.08.2022

Город: Запорожье, Запорожская область

Сфера деятельности: Топ-менеджмент, руководители

Зарплата: 8000 грн / месяц

Текст вакансии:

Требования:
Условия работы:
Обязанности:
Опис вакансії
заступника начальника відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
(робоче місце за адресою: м. Запоріжжя, вул. Гагаріна, буд. 2-б)
Посадові обов’язки
надання відділам обслуговування громадян (сервісним центрам) методичної та консультативної допомоги щодо практичного застосування норм чинного законодавства під час надання послуг, які надаються органами Фонду;
аналіз, узагальнення та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу. Здійснення щоденного моніторингу кількості наданих через вебпортал звернень за Автоматичним призначенням пенсій. Проведення оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до сервісних центрів;
супроводження програмного забезпечення ІКІС ПФУ «Звернення» щодо реєстрації заяв;
підготовка проєктів наказів та електронних листів за напрямками діяльності відділу;
здійснення щоденного контролю щодо залишків пенсійних посвідчень. Контроль статусів звернень за пенсійними посвідченнями з метою дотримання 30-денного терміну їх видачі;
вивчення законодавчих та нормативних актів з питань, що стосуються діяльності управління обслуговування громадян Головного управління та Пенсійного фонду України, відстеження змін до них;
вивчення законодавчих та нормативних актів з питань, що стосуються діяльності управління обслуговування громадян Головного управління та Пенсійного фонду України, відстеження змін до них;
забезпечення:

- у межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;

- ведення роботи з документами відповідно до вимог Інструкції з діловодства;

участь у розгляді звернень, заяв та скарг громадян, підприємств, установ та організацій, підготовка проєктів відповідей на них;
Умови оплати праці
посадовий оклад — 7100,00 грн.;
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами);
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».
Інформація про строковість призначення на посаду
строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, або до спливу 12 місяців після припинення чи скасування воєнного стану
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
1) заява про бажання зайняти посаду державної служби із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади;
2) заповнена особова картка державного службовця за формою, затвердженою наказом Національного агентства України з питань державної служби 19 травня 2020 року № 77−20;
3) документи та копії документів, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.
Документи необхідно подати до 09 год. 00 хв. 08 серпня 2022 року управлінню по роботі з персоналом Головного управління особисто (за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, б. 158-б, 6 поверх).
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
Ящуренко Ганна Євгенівна (061) 213 23 61,
[откликнуться]
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища освіта ступеня не нижче магістра
2.
Досвід роботи
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3.
Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
4.
Володіння іноземною мовою
не обов’язково
Інші вимоги до професійної компетентності (зазначаються за потреби)
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Лідерство

- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

- сприяння всебічному розвитку особистості;

- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2.
Прийняття ефективних рішень

- здатність приймати вчасні та виважені рішення;

- аналіз альтернатив;

- спроможність іти на виважений ризик;

- автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень

3.
Впровадження змін

- орієнтація на реорганізацію для спрощення, підвищення прозорості та ефективності;

- здатність впроваджувати інноваційні рішення, рішучість та орієнтованість на результат;

- здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них, спрямованість на залучення зацікавлених сторін;

- вміння оцінювати ефективність впровадження змін

4.
Управління організацією роботи

- чітке бачення цілі;

- ефективне управління ресурсами;

- чітке планування реалізації;

- ефективне формування та управління процессами

5.
Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;


- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;


- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;


- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;


- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);


- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
1.
Знання законодавства у сфері
Знання:
Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13−1 «Про організацію прийому та обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;
постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22−1 «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»; Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28−2




Контактные данные:

Чтобы просмотреть контактные данные вакансии, вам необходимо авторизоваться с помощью вашего логина и пароля.

Форма авторизации находится в шапке справа. Если у вас нет логина и пароля, вам необходимо зарегистрироваться.